6 תשובות
יש גם קרים וגם חמים
תלוי
פעם הייתי במקום שהיו בו חמים
ופעם אחרת הייתי גם בטיול שהמים היו רק קרים
לי אישית לא קרה עד היום להתקלח במים קרים בטיול שנתי ועברתי כבר איזה 11 שנות לימוד כמעט אז לא חושבת שיהיה לך מים קרים כי אכנסיה בעצם נועדה לשרת אותך כמו בית מלון שיש שם מים חמים באופן קבוע אבל שמעי תלוי לאן אולי לוקחים אתכם אולי הבית ספר לוקח אתכם לאכסניה בשני שקל
לא
לא
אנונימי