6 תשובות
אני די בטוחה שבגרסה ב היה כתוב לשתות קפה
אני יודעת שהייתי גרסה ב ולפי מה שהבנתי בחלק מהטקסטים היה כתוב לשתות קפה באיזשהי פסקה אבל לי היה כתוב לשטוף פנים, אז אני לא יודעת אם זה של גרסה א או שיש יותר גרסאות
אנונימית
היו 3 לדעתי
בטקסטים במה שהם עושים בהפסקה היה:
שותים קפה
שוטפים פנים
מדברים עם חבר
אז ניראלי היו 3.
בטקסטים במה שהם עושים בהפסקה היה:
שותים קפה
שוטפים פנים
מדברים עם חבר
אז ניראלי היו 3.
2
טור א ו ב'
טור א ו ב'
סליחה נראה לי שהטעיתי אותך. לי היה גרסה ב והיה כתוב לי להתקשר לחבר
אבל גם הבנתי שיש שלוש תשובות אפשריות
אבל גם הבנתי שיש שלוש תשובות אפשריות
2 ניראלי
באותו הנושא: