7 תשובות
מה הם מנסים להשיג?
שאלתי את עצמי אותה שאלה כשאני הייתי פוגעת בעצמי...
חלשים, זקוקים לעזרה.
שהם מצאו דרך ממכרת ולא יעילה להשכיח את הכאב הנפשי.. סהכ כואב לי עליהם
אנונימית
^^^הם מנסים למצוא דרך להעביר את הכאב הנפשי
^
אז אנחנו יוצאים מנקודה שהם סובלים ממחלה נפישת, אז את מסכימה איתי שהם זקוקים לטיפול.
ובנוסף, אם זו הדרך שלך לטיפול, אתה אדם חלש
^וואלה אני רוצה לראות שתפגע/י בעצמך ויגידו לך את זה,איך תרגיש/י
נקודת ההנחה שלך ילדותית
^
נקודת ההנחה שלי לא נאורה ויפת נפש לעומתך, אני נותן תשובה אובייקטיבית לשאלה, לא תשובה שתגרום להם להיות שמחים.
דגנרטית