3 תשובות
הכל יהיה בסדר, אין לך ממה לדאוג.
הכול בסדר אין מה להילחץ הוא יבדוק לך את העיניים ויהיה טוב. בהצלחה
הכל יהיה בסדר,אל תדאגי.
זה לא נורא באמת,
ובסופו של דבר כולם עוברים צו ראשון.
בהצלחה :)
באותו הנושא: