7 תשובות
אם זה לא תיכון אל תדאגי לא יעשו לך כלום
ירד לך הציון אולי
יש מצב שיורידו לך נקודות על הגשה מאוחרץ
תלוי במורה
תלוי
גם לי זה קרה, הורידו לי רק 5 נקודות
תשאלי אותה אולי?
באותו הנושא: