3 תשובות
זה לא נורא ככ אני בטוחה שגג חודש אתה עובר את זה,, רק לתרגל אולי עוד קצת.. הרי את הכל אתה זוכר כי כבר אתה על הכביש
בסדר ברגע שכבר למדת נהיגה אתה זוכר את רוב חוקי התנועה
שואל השאלה:
אני בן 24
אני בן 24
אנונימי
באותו הנושא: