6 תשובות
כן חד משמעית
אני פשוט שזה בגלל שאני עד כדי כך מכוער
לא, אני לא מרבה להסתכל על בנות אז פחות שם לב אם מסתכלות עלי
וגם אם אמצא שיש קשר עין, לא אבין מזה כלום
מי תיצור איתי קשר עין???
לא יודעת מה איתכם, אני יוצרת קשר עין כדי להתאמן על נעיצת מבטים... חח