9 תשובות
לא לא שווה
למה לך ליסתבך
לא שווה לצאת מהבית אם אין דרך להתקיים מחוץ לבית של ההורים
ממש לא
שואל השאלה:
אבל ההורים קקות
אבל ההורים קקות
כן. הומלס זה ממש סבבה. אתה חוסך במלא עלויות.
לא שווה להפוך להומלס
אם קשה לו בבית הייתי ממליצה לו להתחיל לעבוד ולשכור דירה לבד/שותפים(שיקח בחשבון שזה עסק יקר)
אם קשה לו בבית הייתי ממליצה לו להתחיל לעבוד ולשכור דירה לבד/שותפים(שיקח בחשבון שזה עסק יקר)
אם לא טוב עם ההורים אז למצוא עבודה ולחפש דירת שותפים
אין סיבה להפוך את האורח חיים לירודים ולגור ברחוב בגלל שרע עם ההורים
אין סיבה להפוך את האורח חיים לירודים ולגור ברחוב בגלל שרע עם ההורים
בעיה לצאת מהבית אם אין לך איך להתקיים. עדיף קודם לנסות למצוא עבודה כלשהי ולחיות מבסיס מאשר להפוך להומלס
באותו הנושא: