4 תשובות
שואל השאלה:
כי הן כל הזמן מעדיפות להיות אחת עם השנייה ואם אני מבקשת משהו אז אין להן כוח לכלום והן נורא מסכנות וברגע שמישהו אחרת מבקשת פתאום יש להן כוח, הן מתעלמות ממני, שוכחות ממני, ואני עדיין מחשיבה אותן כחברות ממש טובות
אנונימית
ואת בטח תמצאי מישהו או מישהי שתחשוב כמוך או ותאהב להיות אותך זה יהיה קשה אבל את תצליחי
אסור לך להיות חברות שלהן אם ככה את רואה שהן מתנהגות אלייך בגלל שחברות גורמות לך להרגיש טןב עם עצמך שאת לידם לא להפך
באותו הנושא: