6 תשובות
תעזבי אותן ותלמדי להסתדר לבד זה יעשה לך טוב (:
זה קרה לחברה שלי לשעבר, היא ניצלה אותי (היא הייתה חברה שלי רק כי לא היו לי חברים) וכשהיא אמרה לי את זה ניתקתי איתה קשר..
תכירי חברות חדשות
תעבדי על זה!
אל תהיי איפה שלא טוב לך
תעבדי על זה!
אל תהיי איפה שלא טוב לך
שואל השאלה:
אני עדיין לבד... גם שאני איתן... אבל אני לא יודעת איך לעזוב אותו.. ואני באמת חושבת שהן חברות טובות... אבל אולי אני מכחישה
אני עדיין לבד... גם שאני איתן... אבל אני לא יודעת איך לעזוב אותו.. ואני באמת חושבת שהן חברות טובות... אבל אולי אני מכחישה
אנונימית
אם הן עושות לך רע תעשהי אותן, זה יהיה קשה בהתחלה אבל ברגע שתתחברי לאנשים חדשים יהיה לך הרבה יותר טוב(:
תעזבי^
באותו הנושא: