7 תשובות
הכל בסדר יש לך עוד המון זמן , כל אחד בזמן שלו .
אני הייתי בדיוק כמוך אבל התחלתי להכיר בנים מהאינטרנט ולאט לאט נהיה לי ביטחון לדבר עם בנים והמצב שלי ממש טוב כרגע ממליצה לך גם .
בהצלחה ומאמינה שתמצאי מישהו❤
אני הייתי בדיוק כמוך אבל התחלתי להכיר בנים מהאינטרנט ולאט לאט נהיה לי ביטחון לדבר עם בנים והמצב שלי ממש טוב כרגע ממליצה לך גם .
בהצלחה ומאמינה שתמצאי מישהו❤
בואי תעני לי את על השאלה של עצמך, מעניין אותי לשמוע..
מה כן עשית עד עכשיו?
מה לא עשית עד היום?
מה את עוד יכולה לעשות?
נעצתי את זה כאן אז אני קורא את ההודעות
מה כן עשית עד עכשיו?
מה לא עשית עד היום?
מה את עוד יכולה לעשות?
נעצתי את זה כאן אז אני קורא את ההודעות
שואל השאלה:
לא הבנתי למה אתה מתכוון לא עשיתי כמעט כלום
אבל אני גם לא מסוגלת כי אני מתביישת
לא הבנתי למה אתה מתכוון לא עשיתי כמעט כלום
אבל אני גם לא מסוגלת כי אני מתביישת
אנונימית
וואי את האמת שלאחרונה אני חושב הרבה על זוגיות ומעניין אותי מה ההרגשה של קראש ואיך זה שאתם אוהבים כל כך מישהו ושהלב שלכם ממש נמס
ולא דווקא על בנות מעניין אותי גם איך זה קראש חד מיני זה גם מאוד מסקרן אותי בכללי
ולא דווקא על בנות מעניין אותי גם איך זה קראש חד מיני זה גם מאוד מסקרן אותי בכללי
את צריכה אבל לדעתי ללכת למישהו שאת יודעת שאת יכולה לדבר איתו בחופשיות ושיעזור לך
או לחלום חלום צלול ולדבר עם התת מודע שלך אבל זה לא תחליף לפסיכולוג או דברים אחרים
או לחלום חלום צלול ולדבר עם התת מודע שלך אבל זה לא תחליף לפסיכולוג או דברים אחרים
אם לא תעשי כלום את לא תשתפרי בזה. את לדעתי צריכה לנסות לדבר עם בנים למרות הפחד גם אם תצאי הכי פדחנית ותהרסי את זה לגמרי את תלמדי לפעם הבאה. אני לא יודע אם זה יעזור אבל לי אישית סירבו כבר 5 בנות שהפעם האחרונה הייתה הכי קרובה להיות לזוגיות וזה עזר לי לראות שלאט לאט אני משתפר. אני לא קופץ על כל אחת בשביל זוגיות אני לא חייב את זה דחוף ממש עכשיו
הי הכל בסדר גם לי אין את הבטחון פשוט לבוא ולדבר כן בנים ואף אחד לא מבין ולא יבין אצ זה אני הייתי בהמון חבורות עם בנים והם נטשו אותי צריל פשוט להמשיך האלה ובסוף את תמצאי את זה שאוהב את הכי שקטות ורגישות תאמיני חי יש מליון כאלה!
באותו הנושא: