3 תשובות
כי הם נלחצים ועושים טעויות.
טסט פנימי זה ציפס החיצוני זה קשה
כי טסט פנימי כביכול זה הפעם הראשונה שמישהו בוחן ויושב לידך שהוא לא המורה, לרוב זה נובע מהלחץ.. אבל החיצוני זה באמת מה שמשנה
באותו הנושא: