8 תשובות
לא..
והומו זו לא מילת גנאי
לא זה יפה שאתה מטפח את עצמך.
לא אני מייבש תשיער לפעמים עם פן מה הבעיה
לא מה הבעיה
הומו זה לא קללה או מילת גנאי
ולא
זה ממש לא מביך וזה ממש נהדר שאתה מסדר את השיער!! ולילה טוב