אז עוד שניה קיץ ואני כבר ממש רוצה לשים מכנסיים קצרים אבל הרבה פעמים מעירים לי על אורך המכנס (לא שהוא נורא, אבל עדיין) ואני גם לא רוצה לשים משהו יותר מידי קצר. עכשיו יש לי מכנסיים מהממים שקניתי ממזמן אבל הם קצת קצרים ורואים קצת מהמאחורה, היום ראיתי מישהי שהלכה עם מכנס קצר ומתחת טייץ שחור קצר שכאילו מסתיר. זה יראה מוזר אם אני אעשה את זה? כאילו טייץ קצר ומעל גינס שורט קצר כדי שיסתיר קצת.. כאילו יראו אותו אבל בקטנה, זה בסדר לדעתכם?