9 תשובות
תלוי מתי
וויס?
אנונימי
שונאת את זה.
שואל השאלה:
אין לי מושג מניחה שכן
אין לי מושג מניחה שכן
אנונימית
לדעתי זה אחלה, יש לזה וויב
כן, אני אוהבת לכתוב ככה אבל לא יותר מ4 אותיות בדרך כלל
כן?
זה אחלה רק לא יותר מדי
חח כןן כי גם אני ככהה
באותו הנושא: