6 תשובות
מה למה שתשלמי לה
לא , רק אם היא דורשת כסף או שהיא אמרה לך מראש אז כן
שאחותך תשלם לה
מה שכן לא נעים אז עדיף שאחותך תשלם
תציעי
היא כבר תחליט אם לקחת או לא
תגידי לי לה:" כמה אני חייבת לך?" ואז או שהיא תגיד שאת לא צריכה לשלם או שכן