13 תשובות
כן, אמא שלי.
כן אני לא תומך בהפלות ולא בטבעוניות לדעתי לשתיהם לא מגיע חיים
למה נוגד את האמונות?
טבעוני יכול להיות בגלל ערכים, אקלים, תזונה וכו
לתמוך בהפלות זאת דעה אחרת שלא לאו דווקא קשורה לבחירה של בן אדם למה הוא טבעוני
^דווקא לא, החיות לא סובלות במוות שלהם כי יש שחיטה כשרה בארץ. הבעיה היא בכלל בתעשיית הביצים והחלב, לא בתעשיית הבשר.

ולשאלתך, אלו שני דברים שונים. העובר הוא חלק מהגוף של האשה, הוא עדיין לא יצור חי, וכל אחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה, לכן ההפלה זו לא בעיה.
לעומת התעשיות האחרות מהחי, כופים על הפרות את ההריון, ואז מכריחים אותן להוליד ולוקחים להן את התינוק בשביל החלב.
לפרה לא ניתנת את הזכות לבחור מה לעשות ולאשה כן, לכן אלו שני דברים שונים. אם לאשה גם לא היה את הזכות לבחור, והיו עושים לה הפלה בכוח או מכריחים אותה להוליד, היה אפשר להשוות.

ולכן, טבעוני שתומך בהפלות זה דבר הגיוני לגמרי.
אני טבעונית שתומכת בהפלות
ביגלל שהעובר לא מרגיש עדיין כלום ולא חי כמו בעלי החיים
^^העובר כן יצור חי, ומה זה חלק מהגוף של האישה? יעני אותו גוף?

לשאלה: ועוד איך
קצת סותר..
כי טבעוני לרוב= שמאלני, שמאלני לרוב= ליברלי, ליברלי לרוב= בעד הפלות.
אז יש בזה סתירה
מצד שני יש מלא אנשים שחיים עם סתירות.
לא, הבעיה של טבעונות עם בשר ומוצריו היא שבעלי־החיים הם בעלי נפש (mind) ויכולת להרגיש ולסבול.
עובר בשלביו הראשונים הוא חסר נפש של ממש, לכן אלה מצבים שונים.
פרט לכך, עצם העובדה שאדם נגד רצח ועינויים למען מזון אינה אומרת שהוא חושב שזה נכון בכל מקרה. מקרה של נזק רפואי קשה או שהתינוק יחיה בחיים של סבל שונה מהריגת נפשות כדי לספק מזון.
מעבר לכל הסיבות הללו, לא כל הטבעונים מונעים מסיבות של מוסר וצער בעלי־חיים אלא מסיבות של דאגה לסביבה, בריאות, אסתטיקה, דת או מגוון סיבות אחרות.
חחח הפלה זה לא רצח אני טבעונית ואני פרו צ'ויס
רוב הטבעונים בעד הפלות לצערי
אני הייתי אחת כזאת, עד ששיניתי את דעתי והבנתי שזה לא הגיוני לחשוב על חיות מאשר על בני אדם
זה למה אני עכשיו גן טבעונית וגם נגד הפלות
אנונימית
אין קשר בין טבעונות והפלות