7 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
לא למה מביך
לאא תהניי
לא, ממש לא מביך.
ממש לא אני הלכתי למקומות בסגנון הרבה לבד וזה לא מביך
לאא למה תהניי