7 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
לא למה מביך
לאא תהניי
לא, ממש לא מביך.
ממש לא אני הלכתי למקומות בסגנון הרבה לבד וזה לא מביך
לאא
לאא למה תהניי
באותו הנושא: