8 תשובות
אולי תחכי עד שכן תהיי מוכנה?
לא כדאי לך.. מקום לא טוב
מניסיון יש שם רק יצורים
אם את אוהבת לראות יצורים מוזרים כמו בגן חיות אז תכנסי
אין לך למה המון סוטים ופדופילים הזויים
תחסכי לעצמך טראומות מיותרות.
שואל השאלה:
טוב , תודה
אנונימית
זה לא משהן מיוחד פשוט קחי בחשבון שיש שם ז ובנים לא מאה
יש שם בולבולים אין לך למה להכנס הרוב שם חרמנים מתים תחסכי לעצמך את זה
אל תיכנסי יש שם כמה אנשים נחמדים אבל הרבה מהם סותים ובהתחשב לגיל שלך זה ממש לא רעיון טוב