6 תשובות
מבינה אותך
אין למה לשנות את זה, זה טבעי
גם אני ככה חחח כאילו ליד אח שלי הגדול אני מרגיש לפעמים כמו מישהו שונה כזה מאיך שכל השאר מכירים אותי
לפעמים צריך להתאים את עצמך לסביבה ולאנשים שאת איתם כל עוד את בסדר עם ההתנהגות שלך ואת מרגישה בנוח זה בסדר
אצל כולם זה ככה לדעתי, אצלי זה גם ככה. אין שוני בצורה מוגזמת אבל אני כן לא אותו הדבר בסביבות שונות. בבית ספר נגיד אני הרבה יותר צעקנית ו"משוגעת" וכיפית ובחוג יותר מדברת מספרת וזה. זה תלוי לגמריי בסביבה ש"ח האנשים שסביבך כי כולנו מתאימים את עצמנו לסיביבות שונות גם אם זה לא מתבטא באופן משמעותי. זה בסדר לגמריי!
זה משהו באופי שמנסים להתאים את עצמך לסביבה זה יכול לבוא דווקא מסיבה טובה של חברותיות או מסיבה שלילית ההפך וזה קורה להמון פשוט צריך עבודה פנימית ולהבין מה את רוצה איפה ומתי :)
אנונימית