9 תשובות
בטח שכן
ברור
ברור
רק מרגיש
אני נמוך ומעדיף גבוהות (חי בסרט אני יודע)
אני נמוך ומעדיף גבוהות (חי בסרט אני יודע)
אנונימי
שואל השאלה:
שתדע שגברים כמוך אני הכי מעריכה
שתדע שגברים כמוך אני הכי מעריכה
אנונימית
^אין מה להעריך
כל אחד ומה שמושך אותו :)
כל אחד ומה שמושך אותו :)
אנונימי
אני מעדיף 1.60 ככה ממוצע
אני אין לי העדפה
כול עוד שיש כימיה
החיבור מטורף ממשיכים הלאה
לא משנה גבוה או נמוכה שניהם מהממות
כול עוד שיש כימיה
החיבור מטורף ממשיכים הלאה
לא משנה גבוה או נמוכה שניהם מהממות
אני דווקא נמוכה ואני מרגישה בדיוק ההפך כי כולם אומרים נמוכות אבל כשמבקשיך מספר אומרים לרוב 1.60-1.70 וכאילו- אני 1.50
אנונימית
באותו הנושא: