14 תשובות
1.80+ זה גבוה
אני מטר ובמבה תודה לך על הורדת הביטחון ! מעריך!
חחח
אני 1.66 ואני בן 14 ואני תכף מפסיק לגדול
זה לא מעניין אותי ואם למישהו או מישהי אכפת ממישהו בגלל הגובה הבעיה אצלו לא אצלי
עכשיו ברצינות, אני בערך 1.66 זה דיי מבאס אבל לא אכפת לי, פשוט אישתי תהיה בערך בגובה שלי, זה לא אמור להפריע :)
^^ תן כיף 1.66
חחח
חחח
אני בת ו63, דבר ראשון זה לא מגניב להוריד את הביטחון לאלה שלא גבוהים, שנית אני מניחה שהם מקבלים את זה ומנסים להראות טוב מבחינות אחרות בלי להינשא ל66
מי אמר שזה לא גבוה? ומאיפה לך הזכות להגיד דברים כאלה? זה שאת רואה גברים מעל 1.86 כגבוהים לא אומר שכולם נמוכים ואת צריכה להוריד להם את הביטחון.
באמת גועל נפש
אנונימי
למה החלטת שרק מ 1.86 ז גבוה אני אישית לא מעוניינת בכזה גובה אני מעדיפה בסביבות ה1.80-/+
+P
חחח 1.80 זה גבוה, הממוצע בישראל זה 1.70 בערך
כבר עניתי על שאלה דומה אבל אני אענה שוב, את לא יכולה לשלם לי כדי שאני ארצה להיות 1.86 (טוב, אולי מיליון דולר כן, אבל זה כאילו, מיליון) אני חי מספיק טוב בלי לחטוף ענפים לעין ובלי לשבור מטריות בתוך עצים, שלא לדבר על זה שבגובה כזה יהיה לי קשה לעלות לרכבת הרים
1.82 זה גבוה?
אנונימי
קיבלת את האישור שלי^