7 תשובות
^מכנסיים צנועות זה מכנסיים רחבות שלא רואים את הצורה של הרגליים, זה ספציפי מאוד. רוב המכנסיים לא כאלו.
למה מביך? זה אחלה
אם זה יפה בעינייך לכי על זה!!
למה מביך?
לדעתי זה יפה - בסופו של יום, הציבור הוא קובע את האופנה
אגב, מבחינה דתית - מכנסיים צנועות זה בסדר (להרבה דעות)
אנונימי
לא מביך בכלל זה יםה
למה מביך? תלבשי מה שאת רוצה.
לדעתי זה יפה מאוד ומכבד
spring_day - גם לגברים יש רגליים, העניין שלא יהיה מובלט
אנונימי
באותו הנושא: