8 תשובות
נסיכה על הנייר ממש מעניין, אני אהבתי
קורא המון ולא מכיר את הספרים האלה
שואל השאלה:
זה ספרי רומנטיקה כאלה.. לדעתי יותר בנות קוראות את הסגנון הזה
זה ספרי רומנטיקה כאלה.. לדעתי יותר בנות קוראות את הסגנון הזה
אנונימית
נסיכה על הנייר ממכרר
שואל השאלה:
יואוו מאה אחוז?? חברה אמרה להתחיל מנסיך אכזר
יואוו מאה אחוז?? חברה אמרה להתחיל מנסיך אכזר
אנונימית
קראתי הכל חוץ מברית של כבוד אז הייתי אומרת שנסיכה על הנייר זה הכי טוב
מומלץ!!
מומלץ!!
הנסיך האכזר
ברית של כבוד
באותו הנושא: