8 תשובות
נסיכה על הנייר ממש מעניין, אני אהבתי
קורא המון ולא מכיר את הספרים האלה
שואל השאלה:
זה ספרי רומנטיקה כאלה.. לדעתי יותר בנות קוראות את הסגנון הזה
אנונימית
נסיכה על הנייר ממכרר
שואל השאלה:
יואוו מאה אחוז?? חברה אמרה להתחיל מנסיך אכזר
אנונימית
קראתי הכל חוץ מברית של כבוד אז הייתי אומרת שנסיכה על הנייר זה הכי טוב
מומלץ!!
הנסיך האכזר
ברית של כבוד