13 תשובות
זה בסדר גמור כל עוד את מצטערת על זה זה מה שחשוב.
אם תראי אותו אי פעם סליחה לא תזיק...
אם תראי אותו אי פעם סליחה לא תזיק...
לא נורא, גם זה לטובה.
תקשיבי הערבי בטח שכח, את תעשי הרבה דברים שתתחרטי עליהם אבל מטעויות לומדים. תנסי לא לעשות את זה שוב, הכל בסדר
שואל השאלה:
די אוף הפרצןף שלו חרוט אצלי וזה עושה לי ככ לבכות
די אוף הפרצןף שלו חרוט אצלי וזה עושה לי ככ לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
גם נראלי הוא היה מהמשטרה אוףף באלי לבכותת
גם נראלי הוא היה מהמשטרה אוףף באלי לבכותת
אנונימית
אולי מה שעשית זה לא הכי בסדר אבל אל תתבאסי על זה עכשיו כי זה כבר קרה אין לך איך לשנות את זה. את פשוט היה לך הרבה רגשות שלא שמת לה מה עשית (קורה לי מלא) אז פשוט להבא תשימי לב יותר לדברים האלה.
חבל שעשית את זה, גזענות זה דבר נוראי אבל לא נורא תלמדי לפעם הבאה
שואל השאלה:
אני באמת לא גזענית שמע אני לומדת בכיתה ימנית קיצונית שאומרת משפטים כמו "ערבי גבר זה ערבי בקבר" ואני היחידה שאומרת להפסיק ושזאת הכללה
אמרתי ואני אומרת שוב
שם זה מרגיש שונה כאילו כל אוהבי הציונים שם וזה כזה מרגיש חממה לא יודעת להסביר באמת שאין לי דרך
אני באמת לא גזענית שמע אני לומדת בכיתה ימנית קיצונית שאומרת משפטים כמו "ערבי גבר זה ערבי בקבר" ואני היחידה שאומרת להפסיק ושזאת הכללה
אמרתי ואני אומרת שוב
שם זה מרגיש שונה כאילו כל אוהבי הציונים שם וזה כזה מרגיש חממה לא יודעת להסביר באמת שאין לי דרך
אנונימית
לא נורא קורה
אבל תשתדלי פעם הבאה לא כי זה ערבי טוב הוא לא עשה כלום זה מאוד מעליב
מצעד הדגלים בפני עצמו גזעני
^ממש לא
שואל השאלה:
גזעני להניף דגל ישראל במדינה ישראלית?אתה שומע את עצמך?
גזעני להניף דגל ישראל במדינה ישראלית?אתה שומע את עצמך?
אנונימית
באותו הנושא: