5 תשובות
בגדול ירוק זה הכי טוב. מעל 80 אמינות.
ואז כחול שזה רגיל וממנו כל משתמש מתחיל, מ50 נקודות עד 80.
ואז צהוב שזה משתמש בעייתי. בערך בין 40-50 נקודות.
ואז האדום שזה משתמש חסום.
אנונימי
דירוג אמינות גבוה מעיד על משתמש פעיל אשר עוזר באתר, לעומת דירוג אמינות נמוך העלול להעיד על גולש שעובר על חוקי האתר בקביעות.
מתחת ל-50 אחוזי אמינות - נחסמת האפשרות לערוך שאלות ותשובות. (למשתמשים אלו כאשר מדובר בטעויות הקלדה, ניתן לפנות לנאמן שיערוך במקומם).
ב- 20-30 אחוזי אמינות נחסמים לכמה ימים בהתאם למספר הנותר להשלים ל30. לדוגמה: אם הגעתם ל-23 אחוזי אמינות, תחסמו לשבוע.
מתחת ל-20 אחוזי אמינות נחסמים לצמיתות מהאתר.
מ80 ומעלה זה ירוק
מ50 עד שמונים זה כחול
מ30 עד חמישי זה צהוב
מ30 ומטה זה אדום
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לדעת
אנונימי
הצבעים הם לא רלוונטים בכלל.
הם רק לקישוט.
המספר של הנקודות משנה.
אנונימי