43 תשובות
לבן/ שחור כדי שלא תתחרטי למשל אם תקני צהוב זה מכוער
שחור
ירוץ יותר מהר
אנונימי
לבן/שחור יתאים לך כל מגן
לבן יותר יפה
שואל השאלה:
למה לא אדום?
שחור הכי יפה לדעתי, וגם אדום אהבתי.
שחור
לא תתחרטי וזה פשוט יפה
שואל השאלה:
מתלבט בין שחור אדום לבן וירוק
הירוק של האייפון 11 מהמם
יש לחברה שלי
הוא מיוחד רצח
לבן/ שחור כדי שלא תתחרט
הירוק מושלם רצח!!
עם מגן שקוף זה נדיר
לי יש את האדום
שחור חד משמעית הכי יפה אל תשכח שזה טלפון ולא איזה בגד אתה לא צריך משהו מיוחד אתה צריך משהו יפה ורגיל (שזה שחור)
ירוק, לבן
הכי יפה זה משהו בהיר כזה
אבל אם את רוצה משהו באמת מיוחד זה האדום
אנונימי
אדום. בובו :)
אנונימית
שחור פשוט מהממם
שחורר
שחור או לבן:)
תכלת לדעתי הכי יפה
וגם לבן וואוו
אדום יפה מאוד לדעתי. אם את רוצה משהו פחות בולט, תבחרי שחור או לבן.
לבן אם תתחרטי אבל הצבעים זה ממש יפה
אני הייתי קונה שחור כי אני אוהב את הצבע הזה
Hex
אני מעדיפה לבן
כי למשל שאני שמה מגן שקוף עם ציור זה נראה יותר יפה על הלבן
יש לי אייפון 11 צהוב והוא מהמם
לבן
האייפון 11 הסגול מושלם פשוט מושלם, אבל בגלל שאתה זכר לא נראה לי שתעוף על סגול לילך ושכדאי שתלך על הלבן, הוא מקום שני אצלי
לבן זה הכי יפה-_-
לדעתך...^
אני קניתי לבן כי לא היה טורקיז או סגול בחנות ומזה הצטערתי שלא חיכיתי כי הטורקיז נדיר הוא אחד היפים יש לחברה שלי
לבן
לבן/ גולדן אוור
אני קונה בקרוב אייפון 11 סגול ממליצה לך לקנות שחור או לבן לדעתי האדום והירוק לא משהו יש את הירוק לאח שלי הוא ירוק בהיר מנטה כזה
ורוד/בז'
רק שחור
לבן כי יש סיכוי שאם תקחי צבע משוגע תתחרטי על זה עוד שנה
שחור או לבן לדעתי זה הכי יפה הכי בייסיק למרות שאני קניתי זהב באותה תקופה אבל אני לא ממש מתייחסת לצבע
מה שתאהב ותהנה ממנו
יש לי אייפון 11 ירוק והוא מהמם ואני ממש לא מתחרטת שקנית בצבע מיוחד ולא שחור או לבן
צבע שהוא לא שחור או לבן. כשיש סוףסוף צבעים שהם מיוחדים שאין לכולם למה לקחת שחור או לבן? וזה גם צבע מיוחד אומנם הוא לא מתאים לכל מגן אבל הוא שווה את זה. תקח/י צבע מיוחד.
לבן יפה עם מגנים