4 תשובות
שאתה אולטרה חרא והם חרא לייט
אולטרה מכוערים ולייט טיפשים
אולטרה: "אוגה בוגה איכסה פיכסה גייז"
לייט: "אין לי בעיה איתם אבל...."
לייט: "אין לי בעיה איתם אבל...."
אולטרה הם הזבל של החברה ששונאים להטבים בקטע שהם שונאים אותם שנאת דם, לייט הם גם זבל אבל פחות מהאולטרה, הם נגד להטב אבל הם לא ישנאו עכשיו כל להטב שהם רואים
באותו הנושא: