8 תשובות
גם אני רק עדיין ערה
לישון , אם יש ספק אין ספק צריך לקום מוקדם ולעשות דברים מה שאתה עושה עכשיו במסך יכול להיות גם מחר בזמן פנוי
שואל השאלה:
^וואלה צודק!
^וואלה צודק!
אנונימי
ללכת לישון
לישון
לישןן
ללכת לישון, תאמין לי עדיף גם אם זה קצת
לישון
באותו הנושא: