5 תשובות
לפי מה שהבנתי אלפא אבל לא ניסיתי לאף אחת מהן
אודיסאה
אודיסאה
אנונימית
זה תלוי נורא בסוג האדם שאת, מבחינת שני המבחנים הראשונים אודיסיאה יותר קשה לדעתי (אני באודיסיאה ושמעתי מחברים על הקושי של המבחנים באלפא) מבחינת השלב האחרון, זה נהיה יותר תלוי בכמה את מתאימה לכל אחת מהתוכניות
אבל אני חושב שסך הכל לאודיסיאה יותר קשה להתקבל בהנחה ואת מתאימה מבחינת אישיות לשתי התכניות
אבל אני חושב שסך הכל לאודיסיאה יותר קשה להתקבל בהנחה ואת מתאימה מבחינת אישיות לשתי התכניות
אני חושב שאודיסאה
באותו הנושא: