5 תשובות
4 זה לא קשה פשוט אנשים הם חסרי רצון ללמידה ולא לומדים אם תלמדי כמו שצריך זה יהיה לך קליל
גם אם בסוף את יורדת לשלוש תמיד עדיף אחריי שירדת מ4-5
זה בקטנה ושווה תעשי את זה
עדיף לעלות כי אם את לא עולה את ישר משובצת ל4 או 3 (תלוי בבית ספר) בכיתה י ואחר כך זה כבר סיפור לעלות הקבצה
ממליצה לעלות כל עוד את יכולה
תנסה
שווה את זה לגמרי.