6 תשובות
לנתק קשר
מה כאילו חשבת שיקרה אם אתם קרובות היא בטח תשלח הודעות ותדבר איתך על החיים שלה
וואו אני מזדהה איתך לגמרי
היה לי אותו דבר, רק בטיול שלש שלושה ימים איתה שהבנתי שהיא יכולה להיות קרצייה קצת, במילים נחמדות
והרגשתי קצת רע, אבל היא הייתה ממש צמודה ודיברתי איתה על זה משהו כמו שלוש פעמים עד שנשבר לי ממנה

תדברי עם חברה שלך על זה
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי הרבה אני פוחדת
אנונימית
תשבי איתה ותגידי לה שאת אוהבת אותה, אבל את צריכה גם קצת ספייס
ככה אני עשיתי, לא עבד אבל תנסי
אנונימית
ואיי אני מזדהה איתך פשוט תדברי איתה יפה על זה
ותגידי לה שזה לא בקטע רע...