העיניים שלי ממש נפוחות כל פעם שאני קמה כבר שבועיים וכל פעם שאני חושבת שאני נפטרת מזה זה שוב פעם חוזר. הקטע שאני רגילה לשים מסקרה כל יום ובלי זה אני פשוט מרגישה לא בנוח לצאת וללכת לבית ספר כי הריסים שלי בלונדינים רצח, אז אני לא יודעת אם לשים או לא או אם זה שאני מתאפרת זה מה שבכלל גורם לנפיחות