9 תשובות
אצל דתיים רגיל אולי רק שומרים נגיעה, אצל החרדים זה קצת אחרת
כמו אצל חילוניים בדיוק רק בלי קונדום.. ושמה גם יותר מאושרים...
אנונימי
רגיל..
יש את אלה שמקפידים על שמירת נגיעה ולא נוגעים עד החתונה
יש את אלה שמקפידים על שמירת נגיעה ולא נוגעים עד החתונה
מאוד תלוי יש כאלה ששומרים נגיעה עד החתונה ויש כאלה שלא מה שכן הרוב המוחלט שומר תבתולין לליל הכלולות
אנונימית
שידוך כאילו ? כמה פגישות אם זורם זורם מתארחים וכזה אם לא נקסט להבא
יש דתיים שהם כמו החילוניים כאילו בלי שמירת נגיעה וזה
ויש דתיים שזה בשידוך ובשמירת נגיעה ועוד כמה כללים כאלה ואחרים
ויש את החרדים שזה בכלל רמה אחרת כאילו הם לא שוכבים להנאתם הם שוכבים כדי להביא ילדים
ויש דתיים שזה בשידוך ובשמירת נגיעה ועוד כמה כללים כאלה ואחרים
ויש את החרדים שזה בכלל רמה אחרת כאילו הם לא שוכבים להנאתם הם שוכבים כדי להביא ילדים
יש דתיים יותר ודתיים פחות
יש (תאמת שדתיים לא עושים את זה זה רק חרדים)שעושים להם שידוך שהם יוצאים איזה חודש חודשיים בשביל החתונה בלי ממש לגעת אחד בשני ואז בלילה של החופה... עושים.. אבל הם אף פעם לא עושים בשביל הכיף זה רק בשביל להביא ילדים
אצל דתיים לרוב זה פשוט יוצאים כמה זמן שהם רוצים.. אם הם ממש רוצים להתחתן זה יהיה כזה 4 חודשים ואם לא אז לפחות שנתיים לפני חתונה יש כאלה שלא נוגעים ואז הם מתחנתים מהר
ויש דתיים לאומיים שהם פשוט יוצאים כמו חילונים נקרא לזה
שהם פשוט יוצאים ועושים מה שבא לי כמה זמן שהם רוצים
יש (תאמת שדתיים לא עושים את זה זה רק חרדים)שעושים להם שידוך שהם יוצאים איזה חודש חודשיים בשביל החתונה בלי ממש לגעת אחד בשני ואז בלילה של החופה... עושים.. אבל הם אף פעם לא עושים בשביל הכיף זה רק בשביל להביא ילדים
אצל דתיים לרוב זה פשוט יוצאים כמה זמן שהם רוצים.. אם הם ממש רוצים להתחתן זה יהיה כזה 4 חודשים ואם לא אז לפחות שנתיים לפני חתונה יש כאלה שלא נוגעים ואז הם מתחנתים מהר
ויש דתיים לאומיים שהם פשוט יוצאים כמו חילונים נקרא לזה
שהם פשוט יוצאים ועושים מה שבא לי כמה זמן שהם רוצים
דתיים זה רגיל כזה
אולי רק שומרים נגיעה חלק מהם
אבל אני נגיד דתייה ואני לא רואה את זה ככה ממש
אולי רק שומרים נגיעה חלק מהם
אבל אני נגיד דתייה ואני לא רואה את זה ככה ממש
מצויין, טובה פי כמה מאצל חילונים
אם תשאל שאלות ספציפיות- אשמח לענות
אם תשאל שאלות ספציפיות- אשמח לענות
באותו הנושא: