5 תשובות
אם הם נהנים מהעבודה אז סבבה.
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
שיופי להם
גם אני ילך לשם עדיף זה הכי בטוח
מגניב , הם הלכו בדרך הבטוחה
הסתדרו בחיים
באותו הנושא: