5 תשובות
אם הם נהנים מהעבודה אז סבבה.
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
גם אני ילך לשם עדיף זה הכי בטוח
מגניב , הם הלכו בדרך הבטוחה
הסתדרו בחיים