12 תשובות
לא יה להם משעמם כי ם היו עסוקים
אנונימית
קוראים ספרים, יוצאים לשחק בחוץ
משחקים משחקי קופסא
קוראים עיתוהים וספרים
אנשים היו עובדים
נמצאים בחוץ יותר
יוצאים לשחק בחוץ
היו חיים את החיים תרתי משמע.
פותחים טלוויזיה
יוצאים החוצה,עובדים,משחקים.
פעם היה יותר כייף
מדברים עם אנשים, הולכים לתנועות נוער, משחקים.
יוצאים החוצה לול
FML
עובדים.