התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני לא מרגישה את השרירים באף תרגיל?
אני בטוחה שהטכניקה נכונה זאת לא הבעיה, ואני מתרכזת בשריר תוך כדי התרגיל, אבל עדיין לא מרגישה. בהתחלה הרגשתי בחלק מהתרגילים ועכשיו בכלל לא ואני עושה עם המשקל הכי גבוה שאני יכולה. זה עדיין עובד על השרירים?
17 ביוני 2022, 21:22
שרירים
אימוני כושר
חדר כושר
תשובה אחת
שואל השאלה:
מה
נ
נחום פחום
באותו הנושא:
הגיוני שאני מרגישה שרירים בגוף שזזים? באזור הכתפיים
אני מתאמנת לפעמים ויש לי מלא שמן בבטן, כן אני שמנה ואוהבת את זה אבל איך זה הגיוני שאני מרגישה שרירים בבטן?
הגיוני שאני לא עושה מתיחות לפני אימונים ואף פעם לא נתפסים לי השרירים?
הגיוני שלא עשיתי ספורט מראשון ואני מרגישה את השרירים כואבים?
זה הגיוני שאני הולכת לחדכ ומרגישה את השרירים הלא נכונים?
הגיוני שמרגישים ממש שרירים בבטן שלי כשנוגעים בה אבל אין קוביות?
זה הגיוני שתפוסים לי השרירים ברגליים שאני במחזור?
זה הגיוני שאני בת ומרגישה כמו בת רוב הזמן אבל יש פעמים שאני מרגישה כמו בן ?
זה הגיוני שאני מרגיש בנהיגה שהשריר שלי ברגל עובד?
הגיוני שעשיתי 50 כפיפות בטן ואני כבר מרגישה שרירים?
שאני עושה שריר , הגיוני שאני מרגיש אותו יותר ביד החזקה ?