8 תשובות
לא
לא
ממש ממש לא, אין קשר בין הריב שלהן לקשר שלך ושלה.
לא, מן הסתם.
הויכוח שלהן איתה לא כולל אותך, את לא קשורה לזה. אם הן דורשות ממך לנתק איתה קשר רק בגלל שהן רבו איתה - כנראה שהן לא שוות את החברה שלך או שלה.
הויכוח שלהן איתה לא כולל אותך, את לא קשורה לזה. אם הן דורשות ממך לנתק איתה קשר רק בגלל שהן רבו איתה - כנראה שהן לא שוות את החברה שלך או שלה.
אז לא צריכה לנתק קשר בגלל שהן אומרות
אני ניתקתי קשר עם מישהי מבחירה כי עשתה משהו נוראי לחבר שלי שכולם כעסו עליה אחר כך
וזה קרה כמה פעמים
ועדיין שני חברים טובים שלי העדיפו להישאר חברים שלה
אני ניתקתי קשר עם מישהי מבחירה כי עשתה משהו נוראי לחבר שלי שכולם כעסו עליה אחר כך
וזה קרה כמה פעמים
ועדיין שני חברים טובים שלי העדיפו להישאר חברים שלה
שואל השאלה:
בדיוק, מה שאמרתי
הן כל החודש זרקו לי על זה הערות עד שהן החליטו פשןט לריב איתי על זה אז אמרתי שאני לא הולכת לנתק איתה קשר בגללן ושאני אוהבת אותה
(ותכלס, הן היו ממש רעילות אלי כבר חצי שנה)
אז עכשיו אנחנו לא מדברות
בדיוק, מה שאמרתי
הן כל החודש זרקו לי על זה הערות עד שהן החליטו פשןט לריב איתי על זה אז אמרתי שאני לא הולכת לנתק איתה קשר בגללן ושאני אוהבת אותה
(ותכלס, הן היו ממש רעילות אלי כבר חצי שנה)
אז עכשיו אנחנו לא מדברות
אנונימית
חברות פח, את לא צריכה אותן וטוב בשבילך שהן ניתקו איתך קשר
מה את צריכה אותן בכלל איכ מתנהגות דוחה
מה את צריכה אותן בכלל איכ מתנהגות דוחה
אנונימית
באותו הנושא: