6 תשובות
לא
זה סבבה
אנונימית
כן ממש מספיק
זה סבבה
כן אם אתן לא מכירות אותה זה מספיק
אם אתן לא קרובות אז כן זה סבבה זה סמלח
תבקשי מההורים, אולי יממנו חלק.
אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלנו אם בת המצווה לא הייתה ממש מושקעת בנות בגילנו לא שמו כסף (אלא אם כן זו הייתה חברה קרובה).