7 תשובות
כן
אני שיחקתי עד גיל 11
אני שיחקתי עד גיל 11
כן.יש כאלו.
כן 8 זה קטן
כן
חלק לחלק כל אחד זה אישי
ממה שאני רואה לא...
עצוב אבל מה שמעניין אותן בגיל הזה זה איפור, לק וכל מה שטרנדי בטיקטוק כולל טיקטוק
עצוב אבל מה שמעניין אותן בגיל הזה זה איפור, לק וכל מה שטרנדי בטיקטוק כולל טיקטוק
אנונימי
לא כולן
באותו הנושא: