התחברות
הרשמה
אני בחיטוב ויומיים ברצף אכלתי דברים מתוקים לא בריאים
כמובן שאני עדיין בגירעון לא חרגתי אלה חישבתי אותם בקלוריות היומיות
השאלה היא האם זה ממש גרוע ? זה לא קורה הרבה
19 ביוני 2022, 19:29
אוכל
תזונה בריאה
ערך קלורי
תזונה נכונה
4 תשובות
לא נורא.
M.y.K
לא נורא, כל עוד את מאזנת את זה אחר כך
ט
טימי:)
לא גרוע. הכל בסדר
R
Ripple
הכל טוב
ֹ
ִֹ
באותו הנושא:
אכלתי בסדר? אני בחיטוב
אם אני בחיטוב ויומיים לא עשיתי שום פעילות גופנית בכלל, זה לא טוב?
זה רע אם אכלתי יומיים ברצף אוכל לא בריא?
לא אכלתי יומיים ברצף מה נכון לאכול כדי לשבור את ה'צום' הזה?
אכלתי יומיים ברצף ממתקים ולא אוכל אני טיפה מפחדת שזה יקרה גם היום
מה יותר חשוב בחיטוב להיות בגירעון קלורי או לאכול את כמות החלבון היומית שצריך?
הייתי שבועיים בחיטוב והצלחתי ואכלתי יומיים די הרבה..
בארבע ימים אחרונים אכלתי כמו מטורפת בגלל המחזור ואני בחיטוב איך להפסיק קת תחושת הרעב הזאת
אני בחיטוב לא אכלתי פנקייק כבר חודשים
אכלתי הרבה היום? אני בחיטוב
אם אכלתי שווארמה יומיים ברצף (אחד) וביום השני הקאתי את נשמתי ,האם השווארמה הייתה מקולקלת או שהבעיה שאכלתי יומיים ברצף