4 תשובות
מתחם התחנה זה מקום יפה ויש שם לפעמים הופעות כאלה של אנשים
יש שם עכשיו שבוע ספר
באולינג, קניון, מסעדה, סרט, משכנות שאננים לקראת הערב
אחד הבתים