6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי@
אבל למה שזה בית ספר עם בנים בנות זה לא בסדר אבל שיש רק בנות זה בסדר??
אנונימית
אולי זה רק בית הספר הספציפי הזה?
שואל השאלה:
זה בכול בתי הספר זה חוק ממשרד החינוך לפי מה שאני קראתי באתר של משרד החינוך
אנונימית
מה הקשר? נראלך למקומות עבודה באים איך שבא? יש קוד לבוש זה הכול שומרים על נימוסים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה שאמרת את האמת ולא הכחשת אותה כמו כולם פה
אנונימית
כי הבית ספר עם דעות קדומות שבנים מתלהבים מכתפיים וברכיים