37 תשובות
"אבא, אני רוצה להיות בת".
פשוט להגיד את זה
שואל השאלה:
ומה אם הוא לא יקבל את זה?
ומה אם הוא לא יקבל את זה?
אנונימי
פשוט להגיד לו את זה איך שכתבת הוא יאהב אותך כמו שאתה אתה הילד שלו.
תגיד לו את זה. בתור אבא הוא צריך לקבל אותך כמו שאתה
"אבא..אני רוצה להיות בת. , אני לא בטוח שתקבל את זה אבל אני לא מרגיש שזה נכון לי להיות בגוף של בן , אני לא מרגיש אני ככה"
שואל השאלה:
אני מפחד
אני מפחד
עדיף להגיד קודם לאימא ולדבר איתה ולשאול אותה איך כדי להגיד לו והיא תאמר או שאתה תאזור אומץ ותגיד לו
למה את.ה משתמש.ת בלשון זכר
אנונימי
אני מקווה שתוכלי לדבר איתו ושהוא יבין אותך
שואל השאלה:
אני רוצה שתפנו אליי הנקבה בנתיים עד שהחליט על המגדר שלי
אני רוצה שתפנו אליי הנקבה בנתיים עד שהחליט על המגדר שלי
אנונימית
נולדת בן, תהיה בן כל החיים שלך.
למה אתה חושב שאתה רוצה להיות בת?
למה אתה חושב שאתה רוצה להיות בת?
תגיד לו אבא אני לא בטוח שתקבל אותי אבל הרבה זמן זה ישב עליי ואני לא יכול יותר . אני לא מרגיש בנוח בגוף שלי אני מרגיש כמו בת שהייתי צריך להיות בת, אני מקווה שתקבל אותי. לא אכפת לי מה כולם יגידו רק ממך אכפת לי אני מקווה שזה לא יהרוס בנינו דברים ואבין אם יקח לך זמן לקבל את זה אבל אני תמיד אשאר כמו שאני. שתדע שהיה לי קשה לספר את זה ופחדתי מלא זמן אבל לא יכלתי יותר
אתה לא יכול ובהצלחה לך
לגבי חברים תספר רק לקרובים שלך, לאלה שאתה באמצ סומך. לא לכל אחד , תתייעץ עם סבא או סבתא זה תמיד עוזר כמובן אם אתה מרגיש בנוח וזה נראה לך האנשים המתאימים לדבר איתם❤בכל מקרה אני תמיד פה אם משהו יקרה❤
תגיד לו "אבא אני רוצה לספר לך משהו ולא הייתי בטוח אם לספר לך את זה כי זה נושא רגיש מאוד אבל אני רוצה לעשות שינוי מין לבת ואני באמת פחדתי לספר לך את זה אבל אתה אבא שלי והבנתי שאין לי מה לפחד לספר לה כי אנחנו משפחה ואנחנו תמיד נשאר יחד".
שלב ראשון
לא לספר
לא לספר
אנונימית
קודם תגיד/י לאנשים שבטוח יעזרו לך כמו אחות/חברה טובה וברגע שהן יהיו איתך אז תספר/י גם לאבא לחברים לא צריך
תכין אותו לזה
תספר לו כמה אתה מרגיש שונה מכולם כמה אתה מרגיש לא נכון במגדר הנוכחי שלך
תעשה את זה בשלבים כדי שהוא לא יבהל
תנסה להסביר לו בדרך שלו
ואם הוא עדיין לא מבין אתה יכול לפנות לעמותות שמסייעות לקטינים להטבים שההורים שלהן לא מקבלים אותם
תספר לו כמה אתה מרגיש שונה מכולם כמה אתה מרגיש לא נכון במגדר הנוכחי שלך
תעשה את זה בשלבים כדי שהוא לא יבהל
תנסה להסביר לו בדרך שלו
ואם הוא עדיין לא מבין אתה יכול לפנות לעמותות שמסייעות לקטינים להטבים שההורים שלהן לא מקבלים אותם
אם אתה רוצה בוא לפרטי
תגיד לו מתי שאתה מוכן, ותגיד בידיוק איך שאתה מרגיש.
אם הוא או חברים שלך יקבלו אותך זאת כבר בחירה שלהם
אתה את שלך עשית
אבא שלך אמור לקבל אותך, אתה הבן שלו. גם אם בהתחלה יהיה לו קשה לעכל (מן הסתם, זה שינוי גדול אז ברור שהוא יהיה מופתע) הוא בסופו של דבר יקבל אותך
אני לא יכולה להגיד לך חד וחלק שכולם יקבלו את זה, כי לא, אבל ככה לפחות תדע מי האנשים שאתה באמת צריך בחיים שלך.
פשוט תגיד כשאתה מוכן, מה שיהיה יהיה.
אם הוא או חברים שלך יקבלו אותך זאת כבר בחירה שלהם
אתה את שלך עשית
אבא שלך אמור לקבל אותך, אתה הבן שלו. גם אם בהתחלה יהיה לו קשה לעכל (מן הסתם, זה שינוי גדול אז ברור שהוא יהיה מופתע) הוא בסופו של דבר יקבל אותך
אני לא יכולה להגיד לך חד וחלק שכולם יקבלו את זה, כי לא, אבל ככה לפחות תדע מי האנשים שאתה באמת צריך בחיים שלך.
פשוט תגיד כשאתה מוכן, מה שיהיה יהיה.
למהה אתה חושב שאתה יכול להיות בת? זה לא הולך ככה שיש לך זכות בחירה
מה שיש לך למטה זה מה שאתה נקודה
מה שיש לך למטה זה מה שאתה נקודה
קודם כל תגיד.י לו שאת.ה צריך.ה לדבר איתו, ככה לא תוכל.י להשתפן כי הוא כבר יחכה שתגיד.י לו משהו.
תתחיל.י בדברים קטנים כמו "בזמן האחרון אני לא מרגיש.ה בנוח עם הגוף שלי" וגם תגיד.י דברים כמו "אני יודע.ת שזאת החלטה קשה ומסובכת אבל באמת חשבתי על זה הרבה ואני רוצה להרגיש בנוח עם מי שאני"
ותגיד.י לו שחשוב לך שהוא ידע איך את.ה מרגיש.ה ושאת.ה מקווה שהוא יקבל אותך כמו שאת.ה.
בהצלחה 3>
תתחיל.י בדברים קטנים כמו "בזמן האחרון אני לא מרגיש.ה בנוח עם הגוף שלי" וגם תגיד.י דברים כמו "אני יודע.ת שזאת החלטה קשה ומסובכת אבל באמת חשבתי על זה הרבה ואני רוצה להרגיש בנוח עם מי שאני"
ותגיד.י לו שחשוב לך שהוא ידע איך את.ה מרגיש.ה ושאת.ה מקווה שהוא יקבל אותך כמו שאת.ה.
בהצלחה 3>
אחי למה שתהיה בת תהיה גבר
אל תעשה את זה!!!!
אל תעשה את זה!!!!
זה כי הוא רוצה להרגיש בנוח עם עצמו
אתה לא רוצה להיות בת בסדר?
לך תגיד לו אבא שמע אני מרגיש מבולבל לגבי הזהות המינית שלי, תשתף אותו הוא יעזור לך.
לך תגיד לו אבא שמע אני מרגיש מבולבל לגבי הזהות המינית שלי, תשתף אותו הוא יעזור לך.
תתחיל/י לאט לאט להתלבש יותר נשי ולהתנהג יותר נשי ממש בהדרגה ואז כשתגיד/י לו הוא לא יהיה מופתע
אנונימית
שמע אתה לא אשם
הפמיניזם והמודרניזם העולמי מכניס שטויות לאנשים לראש תבדוק אם אתה לא סתם נסחף
ממליץ לך שתלך למישהו שמבין בדברים האלה ויגיד לך מה לעשות
הפמיניזם והמודרניזם העולמי מכניס שטויות לאנשים לראש תבדוק אם אתה לא סתם נסחף
ממליץ לך שתלך למישהו שמבין בדברים האלה ויגיד לך מה לעשות
כל התגובות פה אומרות "תגיד לו את זה" אחי. מה לא ברור שזאת בת? בכל מקרה, אם הוא לא יקבל אותך, תמיד יש לך לאן ללכת ולמי לפנות. ואני מבינה שזה קשה ואת לא חייבת לצאת מהארון אם את לא מוכנה
ידיד שלי שהייתה לו אמא שהוא ידע שיהיה לה קשה לקבל את זה הוא רשם לה מכתב והשאיר בבית כשהוא יצא מהבית לכמה ימים
לדעתי תזרקי כל מיני רמזים ותגידי על הרגשות שלך בעניין ושקשה לך עכשיו להיות מוגדרת בתור בן וממש תפרטי שהם יבינו ותגידי שאת רוצה להיות בת. זה יהיה תהליך אבל את יכולה לעשות את זה ואפילו תראי תכנים של יוצרים טרנסג'נדרים שהסבירו ונתנו עצות ואת יכולה גם לפנות אליהם אישית כי הם מכירים את המקום הזה..
ואחותי אל תדאגי לגבי התשובות הפוגעניות שכתבו פה אני דיווחתי על כולן
ואחותי אל תדאגי לגבי התשובות הפוגעניות שכתבו פה אני דיווחתי על כולן
אולי הוא לא יקבל את זה בהתחלה, אבל בסוף זה יהפוך לחלק מהשגרת חיים ולא תהיה לו ברירה
אני מציעה שתעשי את זה בהקדם. תדמייני את השיחה בראש שלך ותחשבי על מה שאת עומדת להגיד. תסבירי להם מה את מרגישה וממתי הרגשת את זה ואני מקווה שזה ילך טוב.
אמרתי לעשות בהקדם כי ככה את לא תשארי עם זה לבד עד לנקודת שבירה, וגם תוכלי לעשות את השינויים יותר מהר.
אל תדאגי אם לוקח להם קצת זמן להתרגל, זה מעצבן אבל אין מה לעשות. בהצלחה ושילך חלק.
*מחוויה שלי זה לא הכי כיף אבל אחר כך את תהייהי רגועה שגמרת עם זה ואת יכולה להרגיש יותר בנוח.
*עדכון. קראתי עכשיו את התגובות ואתם נוראים. במקום לתמוך בה ולנסות להרגיע אותה אתם עושים מיסגנדר ומקללים אותה? בושה. אם אין לכם משהו טוב להגיד סתמו תפה.
אמרתי לעשות בהקדם כי ככה את לא תשארי עם זה לבד עד לנקודת שבירה, וגם תוכלי לעשות את השינויים יותר מהר.
אל תדאגי אם לוקח להם קצת זמן להתרגל, זה מעצבן אבל אין מה לעשות. בהצלחה ושילך חלק.
*מחוויה שלי זה לא הכי כיף אבל אחר כך את תהייהי רגועה שגמרת עם זה ואת יכולה להרגיש יותר בנוח.
*עדכון. קראתי עכשיו את התגובות ואתם נוראים. במקום לתמוך בה ולנסות להרגיע אותה אתם עושים מיסגנדר ומקללים אותה? בושה. אם אין לכם משהו טוב להגיד סתמו תפה.
אי אפשר אחי, ככה נולדת וככה אתה תחייה.
אנונימי
אנונימי אתה לא יודע מה זה שינוי מין? לא חייבים לחיות בסבל בגוף לא נכון
להגיד לו ואם הוא לא מסכים או כועס תנתק קשר
פשוט כאילו תנסי לרכך את הנושא ליפני כזה, ואז תדברי איתו על זה
באותו הנושא: