3 תשובות
את יכולה להיות שם בלי להעלות דברים, סתם לגלוש באפליקציות
אם את בכל זאת רוצה להעלות דברים, אל תפחדי שישפטו אותך, זה העמוד שלך ותעשי מה שאת חושבת לנכון
אם את בכל זאת רוצה להעלות דברים, אל תפחדי שישפטו אותך, זה העמוד שלך ותעשי מה שאת חושבת לנכון
אם את רוצה את יכולה לעשות עמוד פרטי ואז לאשר את מי שאת בוחרת. אבל הכל טוב אל תפחדי שישפטו אותך את לא חייבת כלום לאף אחד
מי שבסטיפס כנראה יש לו טיקטוק
באותו הנושא: