7 תשובות
לא
לא
אין שם משהו ככ מעניין. זה סתם בשביל להעביר את הזמן.
עם באלך תורידי
עם באלך תורידי
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש לא מעודכנת ואני אוהבת להיות בעניינים
אני מרגישה ממש לא מעודכנת ואני אוהבת להיות בעניינים
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אין לי אינסטגרם אז משעמם לי רוב הזמן
וגם אין לי אינסטגרם אז משעמם לי רוב הזמן
אנונימית
זה מעביר זמן אבל תכלס אין שם כל כך הרבה תוכן הרוב סתם מפגר
באותו הנושא: