5 תשובות
קרוב.
את שלי עשיתי קרוב כי זה היה שיא הקורונה והיה לנו כיף ממש. נכון שזה נשמע פחות כיף אבל עם החברים הכי קרובים אלייך תמיד יותר כיף
מעגל קרוב
קרוב