3 תשובות
וואלה היה חם והתייבשתי רצח ולא נהנתי בכלל
אנונימי
וואו, כל הכבוד! זה מרמור יפה מאוד!
חברה שלי קצת הורידה לי את האנרגיות היום ופורים היה די משעמם אבל היה סבבה בסוף