9 תשובות
הם עוד לא קיבלנו
עוד לא קיבלנו תשובות.
שואל השאלה:
כמה זמן לוקח להחזיר תשובה?!? זה הגיוני בכלל?
אנונימית
הבנתי שמקבלים אחרי שבועיים ממתי שעשית או בתחילת שנה של יא'.
שואל השאלה:
אוי ואבוי אם זה המצב, יש תלמידים שכבר יכולים להתחיל ללמוד ובגלל שלא נקבל תשובה לא נוכל?
אנונימית
כן זה מעצבן צריך לדעת את התשובה כי אם נצטרך לעשות עוד פעם תיאוריה לא בבית הספר זה ייקח מלא זמן
קיבלנו עכשיו
כן גם אנחנו קיבלנו
שואל השאלה:
כן, סוף סוף
אנונימית