9 תשובות
הליקס קדמי
לי הליקס רגיל לא כאב בכלל
שואל השאלה:
אבל אומרים שזה עושה גולה באוזן
אנונימית
זה עושה גולה אם את לא מטפלת בו, עושה עם אקדח וחישוק על ההתחלה.
שניהם לא כואבים בכלל אבל את חייבת לטפל בו
שואל השאלה:
איך מטפלים?
אנונימית
לא יודעת חחח אני עשיתי הליקס (עם אקדח) לפני כמה חודשים, פשוט טיפלתי כמו שאמרו לי ושמתי משחה, הדקירה עצמה כאבה כמו עגיל רגיל ואחרי שבוע וחצי בערך כבר לא הרגשתי שום כאב גם אם נגעתי בו
*בדיוק* כמו שהפירסר יגיד לך. כמובן לעשות ים מחט במקום מקצועי ולא להתחיל עם חישוק
קדמי אבל רגיל יותר יפה לדעתי
הקדמי נמצא במקום עם חישה לכן יכאב יותר
לגבי הטיפול יש משחה- בפנטן פלוס או אלוורה יכול להקל על הכאב